Мобільні заощадження
підвищені проценти за розміщення власних коштів на накопичувальній частині карткового рахунку
Діючі умови
Процентна ставка у євро | 0% річних |
Процентна ставка у доларах США | 0% річних |
Процентна ставка у гривні у тарифному пакеті "Зарплатний" | 6% річних |
Процентна ставка у гривні для інших тарифних пакетів | 3% річних |
Сума для розміщення | від 1 грн/ 1 долар США/ 1 євро до необмеженої суми |
Строк розміщення коштів | пов’язаний з терміном дії картки від 1 дня до 60 міс. |
Виплата процентів | щомісячно |
Перевірити баланс, поповнити або повернути кошти за послугою «Мобільні заощадження» дуже легко
- у додатку «Мобільний Ощад»
- у Веб-банкінгу
- через Telegram, Viber, Messenger Facebook
- у банкоматі або платіжному терміналі Ощаду
- через оператора Контакт-центру
Сума, перерахована на Мобільні заощадження, одразу стане недоступною для проведення інших фінансових операцій.
Як підключити Мобільні заощадження у Мобільному Ощаді
Важлива інформація
Мої можливості – корисні продукти від Ощаду
Мобільні заощадження
Прагнучи надати клієнтам безліч різноманітних можливостей для заощадження коштів, Ощадбанк пропонує послугу, яка дозволить накопичувати без зайвих зусиль. Розгляньмо детальніше, що таке мобільні заощадження, а також основні умови користування послугою.
Мобільні заощадження від Ощадбанку: умови та основні аспекти послуги
Мобільні заощадження – це послуга, яка дозволяє збільшити свої заощадження, адже за розміщення власних коштів на накопичувальній частині рахунку вам нараховуватиметься підвищений відсоток. Увімкнути цю опцію можна швидко та просто у застосунку «Мобільний Ощад». Термін дії послуги залежить від строку дії вашої платіжної картки. Відсоткова ставка на накопичувальну частину різниться залежно від валюти й тарифного пакета рахунку.
Послуга Мобільні заощадження: як перевірити баланс, поповнити та повернути кошти
Перевірити за послугою Мобільні заощадження баланс, внести або ж зняти кошти можна декількома способами:
- у застосунку Ощадбанку;
- за допомогою веббанкінгу;
- у банкоматі чи терміналі банку;
- звернувшись до контакт-центру;
- скориставшись чат-ботом.